onsdag 8 december 2010

Studiebesök

I min adventskalender idag låg ett lite mognare dreggelskydd eller vad man ska kalla det. Jag har ju några som jag fick när jag var liten bebis men de är ganska barnsliga nu även om jag använt de flitigt. Denna nya fina kom väldigt lägligt med tanke på att min sjunde tand är på uppgång i underkäken. Då behövs det nämligen extra... Tack Gerty!


Igår lekte jag Mostrarna och Tant J igen. Först när jag såg att Tant J var med blev jag inte så glad. Sist vi träffades tog hon med mig till bvc där jag fick spruta. Det var ju inte så kul. Men det visade sig att Tant J var roligare denna gång. Vi var hemma hos henne och där fick jag leka med vad jag ville. Sen gick vi ner på stan och hälsade på änglar och jag fick lära mig att rita hjärtan.

Dum Tant J.

Mycket snäll Tant J.

Idag ska jag till öronläkaren på uppföljning. Det brukar gå snabbt tack o lov, det är ju så tråkigt att behöva sitta still. Sen har vi inga planer vad jag vet. Får se vad vi hittar på! Jag skulle vilja hälsa på Pappa på jobbet men det går inte tyvärr säger mamma. I så fall skulle jag vilja hälsa på någon annan på jobbet, undra vem... Jag vill göra studiebesök och se vad folk håller på med om dagarna! Vill du att iTodd gör ett studiebesök hos dig så maila mig toddgynning@gmail.com.

3 kommentarer:

  1. mormor Marie08 december, 2010

    Du är jätte välkommen till mormor o Lenas affär;
    Lilla Station Loppis, klä dig varmt vi har det lite kyligt på vårt jobb.
    Sen har ju mormor inte visat sin "studio" hemma, det hemliga rummet för småttingar, men du får titta in nu....

    SvaraRadera
  2. ÅÅåh så mysigt vi hade Todd!!! Snart leker vi igen och jag lovar att vara snäll =) Kram Tant J

    SvaraRadera
  3. Va kul att min lilla lase kom till användning. Fast egentligen skulle han ju ha den på typiska Sverigematcher, men du kan ju smyganvända den nu när "tannen" är på väg upp :o)

    Förresten så får du gärna komma på studiebesök på Gertys Färg & Stil & Nagelstudio i Trelle och se hur man kan pilla på andras naglar t.ex.

    Kram Hjärti

    SvaraRadera