tisdag 14 december 2010

Todd vs Faster C


Jag måste ta reda på vad det är med min Faster C. Det är nämligen något särskilt med henne. Jag är ju van vid att få ganska mycket uppmärksamhet när jag träffar människor, folk kommer fram och tittar på mig, säger att jag är söt, vinkar och ler åt mig. Jag gillar det! De vill att jag ska klappa händerna, vinka, visa var magen och näsan sitter osv... Jag brukar bjuda på det, jag gillar ju att stå i centrum. Men när jag är med Faster C så märker jag att jag får konkurrens. De är lika många som vinkar och ler åt henne, de tittar och vill krama henne. Hon vinkar och ler tillbaks. Men hon är väl ingen bebis? Eller kan det vara så att Faster C faktiskt är en bebis? En jättestor bebis? Hon kanske är den största bebisen som fötts? I så fall så är det ju faktiskt ganska häftigt. Jag vet inte om det är så men jag ska undersöka saken och ta reda på sanningen om Faster C och varför hon får så mycket uppmärksamhet.

1 kommentar:

  1. todd, min mamma sitter och skrattar så det kommer tårar från hennes ögon, jag fattar inte varför men hon säger att du är så himla rolig...kul för er! nelli

    SvaraRadera