fredag 3 december 2010

Mysiga fredag!

Här sitter jag och skapar ordning bland tändstickorna. Det är så irriterande när man lägger i använda tändstickor och dessutom på fel håll. Det kommer ta en stund det här. Det är lite kallt när man vaknar på morgonen, innan vi har gjort eld i brasan. Men sen sitter vi i soffan framför brasan och dricker välling och läser bok. Då blir det varmt och skönt! Det bästa med fredagar är att mamma är hemma och leker med mig hela dagen! Och ikväll kommer pappa hem. Undra hur han ser ut idag...

Idag är jag iklädd ett par långkalsonger från Polarn & Pyret, tröja från Zara, mössa från H&M och varma strumpor från Zara.

Julbelysningen på plats och kransen hänger där den ska!
Mitt rum är det till höger, jag har fått en egen adventsljusstake.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar