söndag 26 december 2010

Denna går på repeat...

Jag vet inte om den här är sorglig eller glad och det vet nog inte mamma heller för ibland kommer tårar och ändå spelar hon den om och om igen. Som om den både är glad OCH sorglig på samma gång. Kan något vara det? Mamma säger att det är så och att det måste vara så. En gång när hon trodde att jag sov hörde jag henne viska att jag gör henne så lycklig att hon blir rädd och ledsen för att vi en dag måste skiljas. Även om det är hundra år till dess. Jag förstår inte vad hon menar men jag tror att det betyder att hon tycker väldigt väldigt mycket om mig.

1 kommentar:

  1. Ni har oxå en fin blogg...Tack för er fina kommentar..det värmer..Jaaa som mamma är man väldigt rädd ibland..tur att ni våra små änglar finns i dom ögonblicken..då glömmer man snart den rädslan..många kramar från mej

    SvaraRadera