måndag 27 december 2010

Vinnare i tävlingen Värm en gran

Tack alla ni som har mailat in bilder på era granar. Så många fina granar det finns i hemmen! En del har gått loss lite hårdare än andra på julgranspyntet har jag märkt och det är roligt att se hur olika granarna blir beroende på vad man hänger i den. Det har inte varit helt lätt att utse en vinnare. Men efter noga övervägande har jag lyckats bestämma mig för den gran som jag tycker är den absolut finaste, en sagornas-värld-gran helt enkelt. Här är några fina bidrag:


Denna ljuvliga gran bor hemma hos Axel & Vera. En riktigt Walt Disney-klassiker där A-formen är framträdande och julgranskulorna placerade med omsorg och eftertanke. Dessutom har de tävlande en motivering som de ska ha pluspoäng för!

Tjugondagknut ska granen ut - men då faller vi ju i tjut.. :(
Vi vill ha dig kvar i värme och skrud - så vi kan finna dig en barrig brud!
God jul!
Hoppas vi vinner!
Kram Vera&Axel

Denna granna gran tillhör Ruffos familj. Plus för julklapparna under granen, det förstärker ju onekligen julkänslan...

VINNARGRANEN!

Håll med om att det är något alldeles sagolikt över denna gran. Om det är ljusen, formen, kulorna, tomten, ljuslyktan eller något annat specifikt som gör det kan jag inte avgöra men jag tror att det är helheten. Det andas jul, jag känner doften av gran helt enkelt och en bild som kan förmedla det är för mig en värdig vinnare. Grattis Odd som bor på en ö i Stockholm, maila mig din adress så kommer snart ett fint pris till dig! Vinsten är två böcker, en till dig och en till dina föräldrar....


Håll ögonen öppna efter fler tävlingar framöver!

4 kommentarer:

  1. Va - är tävligen redan avgjord?!! Jag skulle precis skicka en bild på min ju!!
    Grattis till vinnaren! JÄTTE fin gran!

    SvaraRadera
  2. Hahaha den boken har jag och den är ganska rolig faktisk. Men jag tycker nog att den första granen skulle vunnit.... Kram N

    SvaraRadera
  3. Vilka fina granar! Fiffiga Todd:)

    SvaraRadera
  4. Axel och Vera28 december, 2010

    Attans att vi inte vann men vi är så glada att vår lilla gran fick vara med på bild och vinnaren var ju en riktigt julig gran:-)
    Vi ser framemot nya tävlingar....då ska vi minsann göra allt för att vinna ;-)
    VIlka härliga julbilder på Toddisen, han är ju en riktigt charmkille, Jag(Vera) sitter här hemma och blinkar till honom, jag är helt till mig och även om jag har förstått att han redan har tjej så ska jag jobba för att han snart ska bli min, min mamma var visst väldigt målinriktad när hon valde pappa och det gick ju bra så hon har lovat mig en lektion;-)haha Snart får vi ses igen!! KramKram Axel och Vera

    SvaraRadera