söndag 12 december 2010

Svar på frågestund!

Som ni säkert förstår har jag ju inte tid att sitta still nu när jag just lärt mig gå. Så ni får ursäkta att det dröjt med svar på era frågor. Men här kommer de äntligen:
Anna sa...
Hej Todd,
Jag undrar vad du önskar dig i julklapp?
Svar: Mamma säger att jag önskar mig pedagogiska saker. Men det vete sjuttsingen vad det betyder. Nä just nu står nog en traktor högst upp på listan.

Anonym sa...
Jag undrar var man kan köpa den pyjamasen med moln?
Svar: Den kan man köpa på Lindex. Har jag inte sagt det förut? Men det är värt att säga igen för den är gosig som bara den.
Lindex 179:-
Anonym sa...
Jag vill fråga om du ser fram emot att leka med tant Johanna och mostrarna imorgon och om du vill äta lunch på något speciellt ställe här i stora staden?? P&K Tant J
Svar: Hej Tant J. Tack för senast. Jag vill gärna leka snart igen och då helst den där leken med äggen. Det var så roligt när de gick sönder och det var ägg överallt. Såg så roligt ut när du fick ägg i pannan och Moster A fick ett skrattanfall.

mormor Marie sa...
Todd, kan du fråga din mamma om hon kan börja senare på måndag
så hon kan följa med till den goa sång tanten, lucia också!!!!!!
Svar: Jag ska fråga henne. Det ska bli roligt att träffa Lucian!

Denna donna ska tydligen uppenbara sig imorgon!

Nella sa...
Jag undrar lite olika saker:
1. Var föddes du?
Svar: I Malmö.
2. Har du några syskon?
Svar: Inte som jag vet. Det hade jag väl märkt. Nä jag har inga syskon.
3. Ska du gå på dagis? Svar: Det tror jag?!
4. Var ska du fira jul? Svar: Hemma med min familj.
5. Hur länge ska du blogga? Svar: Så länge jag tycker det är roligt och hinner med det.
Kram Nella

lisa sa...
Hej Todd! Jag tycker att du är söt! Här kommer mina frågor till dig : var har du köpt din fina randiga tröja? har du några tips till småglin som mig? (3 månader är jag!)

kram
Svar: Tackar tackar. För att du tycker jag är söt alltså. Tröjan kommer från Zara, finns i flera olika färger. Hm, tips på vadå menar du? Jag har massa tips och upplysningar! Du har SÅ mycket häftiga saker att upptäcka, oj oj oj. Du kommer få mer kontroll över din kropp, och det kan ju kännas skönt att veta för jag minns hur mina armar och ben levde ett eget liv... Om du inte redan kan så är det bara en tidsfråga till du själv kan hålla i en leksak. Och då öppnas en ny värld. Ta allt du får tag i! Och de där två som hänger efter dig hela tiden, de är dina föräldrar. Bäst att ni kommer överens. De kan vara lite fjantiga ibland men det verkar vara ett allmänt tillstånd för föräldrar. De lär sig de med. De blir helt till sig när man härmar dem. Testa så får du se! Och snart ska du få smaka riktig mat, wow säger jag bara....... Även om du inte tror det nu så finns det godsaker som slår amning med hästlängder.


Zara 129:-

Det var allt för denna gången!

Jag har fått bra respons på min studiebesök-efterlysning. Det kommer bli intressant. Jag kan redan nu avslöja att jag har möjlighet att besöka tandläkaren, nagelbyggaren, loppisen, psykologen, VD:n, studenten, butiksbiträdet och det är bara några. Exakt när dessa besök kommer äga rum vet jag inte riktigt men jag ser fram emot att sätta igång och rapportera till er. Håll utkik!

1 kommentar:

  1. Undrar om du kan visa hur ditt rum ser ut. Behöver tips på barnrumsinredning till min son. Hälsningar Lotta

    SvaraRadera