måndag 3 januari 2011

Första dagen på dagis

Dagen med stort D. Dagis! Helt slut efter introduktionen som jag tyckte gick ganska bra. Rasmus och Mira fyllde 2 år så det var kalas med en gång. De andra åt glass, jag tog en banan. Rasmus gav mig en kram och en smäll, kanske är han min nya vän.

Lite nerviga föräldrar som skulle posera innan vi gick in....

....eh det räcker nu....

Jodå en egen hylla stod och väntade.

Men hoho var är alla barn?

Fick leta en stund innan jag hittade de andra barnen.

Dagis är ju värsta sömnpillret! Både jag, mamma och pappa somnade i bilen hem tror jag.

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att det gick bra Todd! Saknar dig redan.

    Puss från Gudis

    SvaraRadera
  2. Så kul med dagis!!!
    Elvira har några månader kvar innan det är hennes tur.
    Hoppas allt är bra med er.

    Kram Anna o Elvira

    SvaraRadera
  3. Grymt med dagis ju, önskar bara det fanns en liten plats kvar till Peder. Ringde och tjatade lite idag IGEN, men får nog snällt vara hemma ett tag till

    SvaraRadera