onsdag 26 januari 2011

På reklambyrån

Här sitter jag och är viktig och kreativ. Har fått hoppa in på reklambyrån Bysted idag som behöver min hjälp. Det är stressigt och svettigt, jag svarar på mail, sorterar papper, städar undan, letar i pärmar, pratar i telefon. Kommer nog behöva hoppa in fler gånger, det här är mer än en dags arbete helt klart.

Papper, papper, papper... Detta eviga pappersarbete.

Hoho - här måste tömmas!

Nu ska vi se om jag kan hitta någon form av arbetsfördelning. Jag gör ju allt!

Insåg efter att jag läst arbetsfördelningen att jag behöver en assistent. Här håller jag anställningsintervju. Men oh, fick bita mig i läppen så söt hon var.

När jag fick syn på kakorna tappade jag plötsligt fokus. Du får jobbet! Får man ta en kaka nu?

Teamet. Jag vet inte exakt vad grejen med mössorna är men det måste ha att göra med att hålla ordning på idéerna, så att ingenting sipprar ut ur huvudet.

4 kommentarer:

  1. mormor Marie26 januari, 2011

    Om du inte trivs på Bystedt,
    har jag ett kanon jobb till dig lill pysen::))

    SvaraRadera
  2. Lilla katten26 januari, 2011

    Jag vill gärna vara din assistent. Det verkar kul! Du är söt!!!!!

    SvaraRadera
  3. Haha vilken härlig blogg, man blir så glad när man läser. TRor jag har plöjt igenom hela snart, kul!!

    SvaraRadera
  4. Haha, så bra bilderna från jobbet blev Todd! Länkar även jag och tackar för att jag fick jobbet. (;

    SvaraRadera