måndag 10 januari 2011

Slap in the face


Ja ni får helt enkelt ursäkta min frånvaro. Det är mycket med dagis nu. Vi är där varje dag och leker. Det är så mycket nya intryck och busiga barn. Idag var det en kille som kom fram och gav mig en örfil så jag trillade baklänges. Blev paff, ledsen och arg. Han var säkert ett år äldre än mig men verkade inte veta hur man beter sig för det. Jävla unge. (Oj, det där var visst mamma som skrev).

Yes you just have to excuse my absence. There is much to kindergarten now. We are there every day and play. There are so many new impressions and mischievous children. Today a guy came up and gave me a slap in the face so I fell backwards. Became surprised, sad and angry. He was certainly a year older than me but still did not know how to behave. Fucking kid. (Oops, Mum wrote that).

3 kommentarer:

  1. mormor Marie11 januari, 2011

    Åh, ingen få ge mormors kille på truten, undrar om jag inte skall ge dig en mobil så du kan ringa mig, så kommer jag och ge ett enda slag tillbaks så är han väck för resten av den veckan

    SvaraRadera
  2. Haha! Fattar att man kan bli riktigt lack på andra ungar på dagis. Undra hur det ska gå för mig med mitt temperament. Tur det är Pär som ska skola in!

    SvaraRadera
  3. Oh jag blir så nervös, känner att det är Peder som kommer ge barnen ett och annat som de inte förtjänar och att folk kommer säga jävla unge till honom. HUU när ska allt bli som vanligt....

    SvaraRadera