söndag 16 januari 2011

Mina läsare

Jag skriver ju mest för min egen skull. Man har ju hört att folks första minnen är från några års ålder så hade jag inte börjat nu så hade jag kanske glömt allt det här jag varit med om och det verkar inte klokt i mina öron. Nu vet jag ju inte om det verkligen är sant men jag vill inte ta risken utan plitar ner mina upplevelser här.

Hur som helst så verkar det som jag fått sällskap en del flitiga läsare och det gör ju att det är ännu roligare att skriva. För att avslöja lite om er så vet jag att: Jag har haft läsare från totalt 53 olika länder i världen. Wow! I Sverige har ni besökt mig från 265 olika orter. Visst jag känner väldigt många människor, det tycker jag att jag gör, men jag kan omöjligt känna er alla. Så vilka ni än är så är det roligt att veta att ni läser! Har ni någon egen blogg så skriv gärna, jag letar efter lite nya bloggar att läsa. Måste ju hålla sig ajour.

Några påpekar att jag är dålig på att uppdatera... mmm okej.... men hallå, jag är bara 1 år. Och två månader. Men ändå, inte så där jättestor. Men visst, jag hör vad ni säger och jag tar det till mig (så sa mammas gamla chef jämt, ett uttyck hon inte gillar. Ville bara testa det en gång). Men visst, jag ska försöka skriva oftare. Jag tar det som en komplimang! :)

De e mycket nu.

I write mostly for my own sake. I´ve heard that people's first memories is from a few years old so I might have forgotten all this stuff I been through if I didn´t write it down and it does not seem wise to my ears. I don´t not know if it´s really true but I would not take the risk.

Anyway, it seems that I have been joined some avid readers and it makes it even more fun to write. In order to reveal a little about you, I know that: I've had readers from 53 different countries in the world. Wow! In Sweden you have visited me from 265 different locations. Sure I know a lot of people, I think that I do, but I can not possibly know all of you. So wherever you are, it's nice to know that you read! Do you have a blog so please write, I'm looking for some new blogs to read. Must stay current.

Some point out that I'm bad at updating ... mmm okay .... but hey, I'm just 1 year old. And two months. But still, not so old. But yes, I hear what you say and I take it to me. I'll try to write more often. I take that as a compliment!

9 kommentarer:

  1. mormor Marie16 januari, 2011

    du är en klok liten kille,

    you are a good little boy::))

    SvaraRadera
  2. mormor Marie16 januari, 2011

    i mean "klevver" boy ha

    SvaraRadera
  3. Hej Todd!
    Jag heter Keila och jag och mina mamma läser i din blogg. Tänkte bara berätta så att du inte tror att jag är en nån stalker som läser men inte vågar berätta :)

    Tack för en mysig blogg.
    Daniella och Keila

    SvaraRadera
  4. Jag läser!!! ;-)
    Varför översätter du till Engelska ibland? Framförallt vill jag veta vart/hur det görs..?. Ibland vill jag kunna det också i min blogg..KRAM

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att höra att ni läser!! Jag använder googles översättning därför att vi har några kompisar i USA som läser... KRAM

    SvaraRadera
  6. Jag tycker du skriver bra och roligt, och det är ju väldigt fantastiskt bra att ha denna dagbok på nätet i framtiden :-)

    SvaraRadera
  7. Tja lill-killen har bara börjat läsa din blogg...ÄLSKAR DEN REDAN!!!

    SvaraRadera
  8. Hej Todd!
    Jag läser din blogg, den gör mig glad. Och vet du vad jag såg idag? Vi är nästan grannar! Och jag jobbar på Annas. Tänk vad liten världen är.... jag bor i första gula huset på vägen. du har kanske sett mig någon gång, jag har haft tusen olika hårfärger och jag har snaggat halva huvudet. hrm...
    kram!

    SvaraRadera
  9. jag läser! sedan någon vecka tillbaka. Festligaste bloggfyndet på länge! Keep it up, Todd

    SvaraRadera