tisdag 11 januari 2011

Gästinägg 2: Mamma fördriver tiden i bilen

Ja men det verkar ju gå riktigt bra det här. Ingen som ringt från dagis än och nu har det ju gått över en timme. För de hade väl ringt om han gråtit än? Det sa jag ju, att jag kunde vara här på 10 min (20 sek är ju sanningen med tanke på att jag sitter utanför men det kunde jag ju inte säga) och att de skulle lova att ringa om han inte slutade. Jag måste ju lita på dem, så nu gör jag det.

Då kan jag passa på att visa några varma gosiga plagg som jag gärna burit. Men de var så hiskeligt dyra så jag hade bara råd med mössan.

Har alltid tyckt att man ser så spännande och elegant ut i en cape. Den här är lite väl dramatisk kanske men ändå, jag gillar pälsen och gunget i den.

Sportig snygg med ett par stora solglasögon. Like a moviestar!

Den här skulle jag gärna ägt om jag hade haft 15 000:- över.

Den här fick det bli! Mössan som enligt säkra källor fullkomligt exploderat på gatorna i Stockholm. Så det är ju himla tur att man inte bor där. Allt kommer från AMORESS där jag även hämtat bilderna.

1 kommentar:

  1. Kan du inte sitta i bilen jämt, bloggen blir ju uppdaterad mycket oftare då!

    SvaraRadera