fredag 7 januari 2011

Fredag

Bild hämtad från www.hostessblog.com

God morgon FREDAG! Underbara fredag. Jag känner mig lite lite bättre och är redo att göra något mysigt av denna dagen. Statusen här hemma; granen dansade vi ut igår. Den får tydligen inte bo här längre och det är okej för jag behöver lite space när jag cruisar i min bil. Pappa och jag är vakna, Mamma sover fortfarande. Men snart ska hon också upp för det kommer hit någon säger pappa. So long!

Good Morning Friday! Wonderful Friday. I feel a little bit better and is ready to do something nice of this day. The status at home; the Christmas tree we danced out yesterday. It will apparently not stay here anylonger and that's okay because I need some space when I'm cruising in my car. Dad and I are awake, Mother is still asleep. But soon she will also be up because someone is coming says Dad. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar