fredag 30 mars 2012

Blixtens hjul...

Hej hej, Anni här!
Todd är not in the mood om man säger som så.... Så jag tar över lite här nu. Han ber mig tacka er för alla tips om hur man lindrar kliandet och säger att han ska bada i potatismjöl i eftermiddag. Låter som det kan bli roligt och mjöligt... Vi får väl se! Det värsta för honom är nog ändå blåsorna i munnen, han som älskar att ha sin bappene sitter nu som en liten hund med tungan hängande.... Nä, den där sjukan vill jag helst slippa.

Jag har hamnat i en liten sits. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den, om jag ska säga nåt eller strunta i det. Jag har nämligen kommit på att Ma & Pa har lurat Todd. Todd tror nämligen att han äter Blixtenhjul när han i själva verket knaprar i sig en alvedon tuggtablett. Han avskyr alvedon och har lyckats undvika det i alla former trots sina höga feber men nu har de alltså utnyttjat självaste Blixten för att få i honom en. De verkar sjukt nöjda själva och gör high five när han inte ser.

Blixtenglass, Blixtenplåster och eh...Blixtens....hjul......

Vi fick ju avbryta vårt möte häromdagen. Någon undrade vad vi förhandlade om och det kan man ju undra. Jag tycker inte det är något att orda om, självklart ska vi göra som jag säger. Det hela handlar om att jag vill göra några förändringar på iTodd, små enkla saker bara. Styra upp lite. Men min bror är så envis och tycker att allt är bra som det är. Men nåt ska jag väl kunna få igenom.... Förhandlingen tar vid när vi återhämtat oss här hemma.

Nej nu är det dags att göra något av denna dag! Lite lunch och sen får vi se vad jag ska hitta på. So long! / Anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar