måndag 19 mars 2012

Träningspass

Lillasyster gästbloggar:
Tjena! Jag & Adam har börjat träna inför beach 2012. Att bli längre och rundare går av sig själv men vi vill även slipa till våra muskler lite och gör diverse övningar för detta. Häromdagen var vi på ett träningspass. Det var inte så lätt att hänga med men vi gjorde vårt bästa. Till nästa gång är vi bättre förberedda.

Yogamatta, hantlar och vatten men missade visst träningskläder. Värmer upp med cykling!

Adam är ju sex veckor yngre än mig och det märks, han har lite svårt med koordinationen. Men det kommer lossna sa jag till honom. Ge det nån vecka till bara.


Okej nu börjar det bli avancerat...den här övningen känns svår när man inte kan stå upp. Vad gör vi nu?

Vi kör plankan! Den ska ju göra susen. Fast det här är en ganska vanlig position hemma så det är en lätt match för oss.


Hm...?

Vi avslutade passet med brottning. Jag vann som ni ser. Adam blev lack och petade mig i ögat men det är okej, han ju bara en bebis...


Njae, det gick sådär med träningen tyckte jag. Nästa gång ska vi träna med PT Alice istället, det går rykten om att hon är världsbäst..... Ha en skön måndag. Nu ska jag ut i solen!

1 kommentar:

  1. underbart!!detta inlägg gjorde min måndag :)

    SvaraRadera