onsdag 28 mars 2012

Vi har en vinnare!

Ursäkta att ni har fått vänta på vinnaren av Snutten!! Det kom lite vattkoppor emellan... Förstår att ni är nyfikna! Först och främst vill jag tacka för era fina motiveringar! Nu vet jag lite mer om några av mina läsare, kul! Tänk att det finns en liten Mini-Todd på 4 månader som är döpt efter mig, det tycker jag är skoj. Min första namnkompis! Och så är jag såklart nyfiken på om Lill Hå har tittat ut än?? Hoppas det för jag har hört att väntan här utanför kan bli olidlig. Och det är många som väntar på små älskade kottar i sommar, en Bästis och en Farmor. Och så har vi Tage som ska börja hos dagmamma, det ÄR stort.

Så det var väldigt svårt att välja....ni hade behövt en allihop det hör jag det! Men den som jag ändå bestämt mig för ska vinna Snutten är...tadaaaammm....
GRATTIS
blivande Moster Charlotta
Du har vunnit Snutten!

Maila mig dina kontaktuppgifter på itoddblogg@gmail.com

Det dyker upp fler tävlingar så håll utkik. Nu ska jag försöka att inte klia på mina koppor. Svårt. Jättesvårt!

1 kommentar:

  1. .blivande moster Charlotta29 mars, 2012

    Åhh va kul, min livs första vinst! :D Tack Todd för att du valde mig :)

    Jag ligger faktiskt fortfarande kvar inne i värmen och myser, har inte haft lust att komma ut än. Vi har varit hos barnmorskan två gånger sedan sist, första gången hade mamma tydligen högt blodtryck så vi fick åka in till ett jäättestort sjukhus i Lund. Där träffade vi en läkare och dem lyssnade på olika ljud och mätte kurvor. Jaja inte skrämde det mig iaf, jag höll mig lugn och det hela slutade med att vi fick återvända hemmåt igen.(med stor besvikelse från mamma och pappa dock) Nu har dem sagt att om jag inte kommer ut självmant innan långfredag så kommer dem försöka locka ut mig..Nu har jag ju snutten som väntar på mig så får kanske ta och tänka över det där med att komma ut till alla som väntar på mig snart. Mamma & pappa börjar snart tvivla på att jag kommer komma ut någonsin!

    SvaraRadera