måndag 26 mars 2012

Måndagsmöte

Vi sitter i möte om iTodd. Syrran har en del synpunkter och idéer som vi går igenom. Det är en tuff liten tjej, jag får sätta henne på plats emellanåt. iTodd tillhör mig men visst är jag intresserad av att höra vad du hon har att säga....

Hon är något fumlig och sitter inte helt stabilt. Men hon verkar veta vad hon pratar om, hon har kreativa idéer till bloggen som jag uppskattar men det var ju värst vad hon snackar.... Hon slutar ju aldrig!

-Hör upp! Jag vill också säga några saker här!

-Ursäkta, men du går på som en ångvält. Låt mig förklara tanken bakom iTodd....

Anni tappar hakan när jag berättar att jag började blogga när jag var yngre än henne. För en gångs skull fick jag tala till punkt.

Jag begär en paus och att vi tar upp mötet igen efter mellanmålet. Anni kollar agendan och vi är överens om att vi har en del saker kvar att gå igenom.

7 kommentarer:

  1. Härliga, underbara ungar. Jag blir så full i skratt när jag läser kommentarerna. De förgyller resten av dagen.

    SvaraRadera
  2. haha ni är bäst!! Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Hahaha. ni är för roliga!

    SvaraRadera
  4. Haha vad ni är roliga!
    Imorgon tror jag ni får paket... ;)

    Todd nu måste du tävla: http://www.byengberg.com/blogg/2012/03/26/tavling-8/

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha!! Så gulliga! Visst är det kul att se hur mycket kontakt de har nu med varandra, samma sak här hemma.. Kram Ida

    SvaraRadera
  6. .charlotta28 mars, 2012

    Haha sötaste! Tanken med denna bloggen är urskön tycker jag :)

    SvaraRadera