onsdag 21 mars 2012

Tävling!


Bam-ba-da-bam-bam-bam-bam-bam-bam-baaaam! (Fanfar!) Lystring!

TÄVLINGSDAGS!

Nu kan ni vinna en alldeles egen Snutten. En favorit som man kan använda till allt möjligt! Leka tittut med LillSis, torka när man fått vatten i ögonen (jag har alltid en i beredskap bredvid badkaret), leka IgglePiggle med, ha som solskydd eller sval filt om sommaren, gosa med när den kommer varm ur torktumlaren om vintern eller hela enkelt bara snutta! Och mamma behöver inte sätta i halsen om hon upptäcker att Lillan fått den över huvudet i sömnen, den är nämligen så tunn och lätt att andas genom. Yes, allt det där och mycket mer kan man använda sin snutte till. Jag har flera olika färger och Lillan har sina!

Sådär ja, nu när jag har sålt in denna fantastiskt enkla med nödvändiga lilla tygbit så tycker jag inte ni ska tveka att vara med och tävla om ett paket! Vill ni ge bort vinsten så kan ni skicka den som ett Snuttogram till någon som ni tror skulle behöva den. Lätt som en plätt! Heja heja!

Så här tävlar du!
Motivera i kommentarsfältet varför just du ska vinna Snutten.
Glöm inte ange namn!

Tävlingen pågår till kl 12:00 på tisdag i nästa vecka (27 mars).

Lycka till!


Många fina vårfärger!

Här är jag back in the days! Jag & min snutte på sjukan när jag var ungefär ett halvår gammal.

IgglePiggle går ingenstans utan sin snutte.

6 kommentarer:

  1. .blivande moster Charlotta21 mars, 2012

    Hej mitt namn är "Lill Hå" (det är vad jag kallas av dem där ute iaf, men dem pratar om att jag skall få ett riktigt namn när jag tittat ut) Jag ligger fortfarande och myser här inne i värmen trots att en barnmorska för några månader sa att jag skulle komma till världen den 16mars. Hehe,trodde hon :) Det verkar som du & Anni tycker den här snutten är en bra vän så en sådan vill jag också ha och att sova, sola & värma mig under i sommar. Snälla får jag gå med i er snutten-klubb Todd?

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna vilja vinna en snutten till min bästa kompis som ska få barn till sommaren :)
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Tycker det verkar vara en jättebra kompis att ha med sig när jag ska börja hos min dagmamma och inte längre vara hemma och mysa med mamma, pappa, storasyster och storebror!
    Hälsningar Tage snart ett år

    SvaraRadera
  4. Ska bli farmor i Juli, jiiiipi..... Vore kul att få överraska med en snutte kompis ! Verkar vara väldigt användbar. Håller tummar och tår att ha turen att få ge mitt första barnbarn detta. Det är stor de....

    Kramar till Todd och lillasyster, följer din blogg varje dag, blir så glad ! Du vet " you make my day "

    Hälsningar från blivande farmor Gun-Mari

    SvaraRadera
  5. Sandra Danielsson22 mars, 2012

    Den här lilla snutten skulle min lilla Todd (man kan säga att han faktiskt är döpt efter dig, så fint namn :-)) som är srygt 4 månader blir super glad över. Han är en riktigt myskille! Nu håller vi alla tummar och tår här hemma!

    SvaraRadera
  6. Vill ha vill ha vill ha ropar Isabelle!! De är ju helt fantastiska och funkar i alla lägen! Kram

    SvaraRadera