onsdag 21 mars 2012

Skotips!


Ni är ju några som efterlyst tips på var man köpa fina kläder och skor. Hemma är jag ju iofs gärna en nakenfis men jag antar att det är vad jag har på mig om dagarna som är av intresse. Jag hämtar mycket inspiration från min Pappa, han har bra smak. Faktiskt så bra att jag ville ha en likadan vinterjacka som honom. Så vi har glidit runt i samma utstyrsel hela vintern. Jag ska försöka hitta en bild på det!

Men nu är det VÅR! Och jag behöver uppdatera garderoben på alla fronter, framför allt skor eftersom mina fötter växer makalöst fort. Jag sportar ju gärna Converse ("sportar" skriver de stoooora bloggarna, men låter det inte lite töntigt eller?) men behöver även mer fotriktiga skor. Och därför blev jag glad när jag fick veta att det danska märket byKier idag öppnade sin webshop i Sverige! byKier är Danmarks största webshop inom försäljning av barnskor och har många fina skor som jag gillar. Dessutom uppfyller de mammas alla krav på att de ska vara tillverkade i material som andas, är rätt fotformade, har flexibla sulor, håller hög kvalitet och till vettiga priser...

På hemsidan kan man se en video som visar hur man mäter våra (barns) fötter så att vi får den skostorlek och passform som vi behöver. Och på alla skor står både invändigt mått och breddmått, smart! Äntligen ska man få skor som passar, jag har nämligen redan lagt in ett litet önskemål.... Om ni är nyfikna tycker jag ni ska gå in HÄR och kika.

Bilderna är hämtade från byKier.

4 kommentarer:

  1. Åh vad fina!! Ska genast in och titta!

    SvaraRadera
  2. Instämmer! Då vet vi vilka skor som gäller i vår. Tack Todd!

    SvaraRadera
  3. Det där var snyggt!

    SvaraRadera