lördag 10 mars 2012

Shere Khan

Vi har varit på Näsets Barnbazar som är en loppis med kläder/skor/leksaker där allt som säljs går till Barncancerfonden. En jättebra och fin idé tycker både jag och många andra! Det är en mammagrupp som arrangerar det två gånger om året, en idé som kläcktes eftersom en av familjerna har erfarenhet från just denna hemska sjukdom. Självklart ville vi vara där! Och jag fick med mig det finaste finaste hem.... (Ni får ursäkta något suddiga bilder).

Mååånga människor!

Kläder fick mamma titta på. Själv hade jag riktat in mig på...

...leksakerna givetvis!!

Hittade två fräcka bilar som genast blev favoriter.

Jag och Vilja står och snackar lite i kön. Hon hade hittat Barbiedockor och fina saker till sitt kommande syskon.

Mycket nöjda med våra inköp. Och ännu bättre känns det när man vet att pengarna går till ett så bra ändamål.

Se så fina djur jag hittade! Shere Khan i mitten är min favorit även om han också är den jag tycker är läskigast. Kanske just därför han är min favvis. Lite kittlande läskig sådär ni vet, som en rysare på TV (som jag förstås aldrig sett).

2 kommentarer:

  1. Vilka fynd! Själv kom jag aldrig dit idag men kanske imorgon. Ha en toppenhelg! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker ni hittat. M är också lite besatt i lejon och tiger. och dinosaurier förstås. Kram
    http://sagaomlilleman.wordpress.com http://settsagtochgjort.blogspot.com

    SvaraRadera