söndag 25 mars 2012

Fellalli

Jag sover sällan en hel natt i ett sträck. Ofta vaknar jag och ropar in mamma eller pappa så att de kommer in och lägger sig hos mig. När båda är hemma är det oftast pappa som kommer eftersom mamma tar hand om lillasyster när hon vaknar på natten. Men ibland är det mamma som kryper ner och då somnar jag nästan alltid med en gång.

Men ibland så vill jag någonting, t ex ha välling, Shere Khan, en bil eller liknande. Och då har jag väldigt svårt att somna om utan att vi fixat det. Inatt ville jag bestämt ha Fellallin. Jag sa det så många gånger jag orkade men mamma förstod inte vad jag sa. Ändå låtsades hon att hon gjorde det och sa att det kan vi äta imorgon och bäddade om mig. What?! Äta Fellalli?!

Till slut gav jag upp men det tog tid och resulterade i en hel del irritation både hos mig och Ma. När jag vaknade imorse sprang jag det första jag gjorde till mitt lekrum och letade reda Fellallin och sprang till mamma och viftade och tjöt "FELLALLI!!!!!!!".


En sportbil för mig. Vardagsmat för mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar