fredag 9 mars 2012

Save it for a rainy day

Jag har börjat med nätshopping. Att handla i butiker känns soooo last year, nåt man gjorde mer förr i tiden. Dessutom har jag märkt att riktiga bloggare "klickar" hem saker, det är det vi gör. Och sen visar vi upp en bild på paketet när det anlänt och skriver att vi ska visa vad vi shoppat lite senare, först ska vi nämligen på ett spännande möte med nån annan viktig bloggare och sen....sen så ska ni få veta vad paketet innehåller. Och ni blir förstås så nyfikna att ni håller på att pinka i blöjan. (För er som har en sån alltså, det verkar som en del lägger av med den vid en viss ålder. Ofräscht tycker jag.)

Nu råkar det vara så att jag slet upp paketet, som förresten inte alls var sådär tjusigt inpackat, när det kom som vilken normal människa som helst skulle gjort och hann därför inte ta nåt foto. Men för att det ändå ska vara en liten cliffhanger så får ni se den här spännande bilden:


Åh vad kan det vara?!?? Jo ett par nya GUMMISTÖVLAR! Tjofadderittan vad roligt och intressant det måste vara för er. Nja, där var jag kanske lite ironisk men sanningen är att det faktiskt kan vara riktigt intressant för er som funderar på att köpa ett par nya gummistövlar, till er själva eller någon annan. För dessa var riktigt snygga och de lever upp till kraven. Jag har givetvis testat. Ni kan köpa dem här.

Jeans H&M Tröja Zara Gummistövlar Mini A Ture Scarfs från Italy Mössa Reima


Gummistöveln är nog den roligaste skon man kan äga! Dra på er ett par stövlar och hoppa i vattenpölarna vetja, man blir garanterat glad!

2 kommentarer:

  1. Men söööta Todd! Hur glad blir man inte när man ser din gulliga blogg. Du måste ju kolla in min webshop: www.byengberg.com
    Där hittar du kläder med min dotter & hennes kompisars klädstil (de är även modeller i shoppen).
    Och om du är uppe i Sthlm och hälsar på din faster, får ni komma förbi ByEngberg Showroom på Nybrogatan 72, då kan ni spana in alla kläder live.
    Ha det bäst! Bästa hälsningar, Johanna o lilla Olivia

    SvaraRadera
  2. mormor Marie09 mars, 2012

    Todd ,
    skall vi dra till ByEngberg
    jag bjuder

    SvaraRadera