söndag 20 juni 2010

Ciao Italia!

Oh kära läsare, jag stormtrivs i detta fantastiska land! Här i Pietrasanta har jag det underbart. Jag har känt sanden mellan tårna, lekt på stranden, ätit god italiensk pasta och smakat bröd för första gången någonsin. Riktigt gott! Det bästa av allt är att varje gång jag slår upp ögonen efter en tupplur står någon ny kändis där. Först var det Farmor, oh så glad jag blev! Sen var det Faster C & Farbror A, då blev jag så till mig att jag gav Faster C en smäll. Fast bara en liten och det var egentligen menat som en klapp på kinden. Och sen, tro det eller ej, dök plötsligt XFarmor, Farfar & Faster A upp. Tror ni jag är chockad eller?! Och glad! Nu väntar jag bara på resten av släkten.
Farmor hade förberett för min ankomst med roliga strandleksaker som även smakade ganska gott!

100 % fokus

Skön känsla!

3 kommentarer:

  1. Åhh nästa gång kan väl vi få följa med??

    SvaraRadera
  2. mormor Marie20 juni, 2010

    längtar ihjäl mig efter dig min skatt

    SvaraRadera
  3. Det dröjer inte allt förlänge tills moster A men kille kommer och pussar på dig! Vi längtar så efter dig, god mat och sol!! Puss på de godaste fötterna!!

    SvaraRadera