tisdag 15 juni 2010

Happy Tuesday

Vaknade och kände genast vilken härlig dag som väntar! Smög upp och gick på upptäcktsfärd medan mamma låg och sov. Sen kollade jag in en ny blogg som mina blivande kompisars föräldrar har startat. Jag ska nämligen få två nya kompisar i oktober, jättekul! En pojke och en flicka. När jag låg i magen var det lite ensamt mellan varven så jag tycker det verkar väldigt lyxigt att få dela magen med någon. Jag ska fråga allt om det där när de tittat ut.

Nu ska jag vinka hejdå till mormor som ska resa iväg med en kompis. Sen hoppas jag få gunga igen för det var banne mig riktigt roligt. Hej så länge kära vänner!

På upptäcktsfärd. Oj vilken fin väska.

Hoppsan, vad är detta?

Nu ska vi se hur de brukar göra...

Det ska komma ut någonting här på det röda men det var ju tusan vad det sitter hårt.

Packad och klar.

Hejdå Marie & Mormor. Ha så mysigt i Nice!

3 kommentarer:

  1. Todd! Du är inte bara så liite busig du! Men vänta till helgen så visar jag dig hur man använder boxen rätt!

    SvaraRadera
  2. Mormor Marie18 juni, 2010

    mormor hemma igen, gött att boxen var öppen,
    då kör vi så det ryker, nice i Nice kan du tro

    SvaraRadera
  3. Leonor Karin Emilia Hellsten Limas22 juni, 2010

    Marie o Marie!!!! Vilka härliga tjejer Todd!

    Jag heter Leonor o träffade din mormor på flyget från Nice o hon o Marie hjälpte min mamma med alla mina saker. Oooo gud vad de snackade hela resan, jag fick inte en lugn stund ;) Men tror att mamma gillade M o M riktigt mycket!!!

    Ge din mormor en stor kram fran min mamma nasta gång ni ses. O så en kram till dig
    Todd fran mig Leonor

    SvaraRadera