lördag 12 juni 2010

Träsmak i rumpan

Kanske att jag har slagit rekord i vagnåkande idag. Vilken runda jag varit ute på med min gode vän Peder. Som tur var gjordes det några stopp på vägen bl a inne på Toppengallerian där jag kände mig så hemma att jag tog mig friheten att lägga en riktig rökare hihi. Lite busigt jag vet, blev själv lite förvånad att det lät så högt... Jaja, jag är ju bara ett barn! Kvällen avslutade vi på restaurang Millenium i Höllviken där jag satt bredvid dansbandet Perikles.

Mellanmålsstopp på Peders fina veranda.

Peder var på riktigt gott humör idag.

Pär & Johanna visade upp sitt fina nya hus.

Hermans hus. Här ska det lekas.

Herman vaknade med ett leende på läpparna och kastade sig i Martinas famn. Eller om det var hon som kastade sig över honom.

Millenium

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar