tisdag 1 juni 2010

Lurad

Finbesök från Stockholm - Abbe är nere! Så idag har det varit riktigt killkalas, utom Herman dårå som tydligen har bättre saker för sig som att köpa hus...hm... Hur som helst; vi andra hade väldigt skoj på Konsthallen. Jag sa iofs inte så mycket men som ni redan vet så trivs jag med att bara sitta och lyssna och betrakta ibland. Just idag tänkte jag dessutom ganska mycket på min roliga överraskning till mamma och längtade lite hem just för detta...

Rebecca & Peder

Abbe & Camilla

Abbe 2 & Jag

Peder som fick vad han ville i leksaksaffären, men så kommer han ju också från...ja ni vet var.

Överraskningen som väntade på mamma när vi kom hem.

Se så fina ringar jag hittat till henne!

Se så glad hon blev! Hon trodde nog att jag glömt men hur kul vore det att fira Mors Dag i bilen igår?! Nä, den som väntar på nåt gott... Dessutom verkade hon bli extra mega glad och förvånad idag.

4 kommentarer:

  1. Det var sjuuuukt vilka fina ringar! Todd!! Kommer Abbe 1 att dyka upp nåt mer i veckan. Jag vill så himla gärna träffa honom och nu känns det som att jag missade min chans igår...

    SvaraRadera
  2. Bara att det var fint inpackat hade räckt för mig!
    SÅ AVIS

    SvaraRadera
  3. Åh så underbar överraskning, men så har du ju också en helt underbar mamma!! Kram

    SvaraRadera