måndag 21 juni 2010

Strandklubbat

Så har man spenderat en dag på strandklubben! Här skulle ni varit mina bästisar, ni hade gillat det. Känner mig lite som kungen här, alla säger "Ciao Todd" när vi möts och spelrummet är stort. Peder, det finns en gunga i klass med din som du hade älskat! Vi har även lekt med Prillo, en fantastiskt mysig hund som jag skulle vilja ta med mig hem som kompis till Lennart.

På något underligt vis känns det som om jag har varit här förut.... Hur kan det vara möjligt. Måste komma underfund med huruvida detta är sant eller ej.

Stay tuned.

3 kommentarer:

  1. Du verkar ju verkligen fattat grejen med semester Todd! Kör hårt, det finns ju många som kan vara med dig där så du får maxa för oss landhrabbor också.
    Ses snart då är det även riviera här hemma!

    SvaraRadera
  2. Åh vad du är världsvan! Önskar att min mamma o pappa tog med mig ut nån gång också...kram Abbe

    SvaraRadera
  3. Hej vanner! vi har det underbart har i Tellan. Onskar bara ni vore har ocksa sa vi kunde leka tillsammans. Vi bor precis vid stranden sa vi har bade havet o poolen att valja mellan... Idag ar det varmebolja.. varma vindar fran egyptiska oknen drar in over oss men tydligen ska det bli battre imorgon med en 25 grader igen.. skont for idag ska det bli uppat 38-40 grader.. alldeles for varmt for min smak. Kram sa lange.. saknar er. Puss Noomi

    SvaraRadera