onsdag 23 juni 2010

Efterlysning Leonor

Nu är det så mina vänner att det verkar som om vi har fått en ny kompis! Japp, en liten Leonor. Eller ja, liten eller stor vet jag egentligen inte. Hon har ett jättelångt namn, hör här: Leonor Karin Emilia Hellsten Limas. Wow! Vem kan slå det?

Leonor träffade tydligen min Mormor under en flygresa och jag ska säga er att alla som klarat av att flyga med min Mormor har en speciell plats hos vår familj. Det kan nämligen vara väldigt dramatiskt att färdas på detta vis tillsammans med henne. Jag har ju aldrig testat men jag har ju hört mamma berätta. Sist de flög gjorde Mormor sig känd i hela Wales. Jag tror kanske att flygbolagen kan tänka sig att betala Mormor för att hon ska ta sig fram på annat vis.

Så kära Leonor, stig fram. Maila en bild på dig till toddgynning@gmail.com så att jag kan få presentera dig för mina vänner och tvärtom!

2 kommentarer:

  1. mormor Marie23 juni, 2010

    åh...söta Leonor....men var försiktig så inte Isabelle blir putt...
    hur hittade du mormors flygkompis...?????

    SvaraRadera
  2. Shalom,
    Vad kul med en ny tjejkompis.. Visst gillar jag att hanga med er killar men lite roligt med en tjej till i ganget! Idag ska jag pa brollop, tydligen blir det runt 300 pers.. wow det ar mycket folk. Far se hur lange jag pallar vara vaken. Puss o Shalom fran oss i Israel.

    SvaraRadera