måndag 7 juni 2010

Utflyktsdag

Igår regnade det utan uppehåll exakt hela dagen. Det regnade så mycket så att det regnade in hos min kompis Noomi vilket gjorde att golvet lyfte sig och väggarna sprack. Ja, då fattar ni hur mycket det regnade. Synd om Noomi och hennes familj tycker jag. Själv övertalade jag mamma till en lång promenad, det är nämligen väldigt mysigt att sitta i vagnen och höra regnet smattra mot regnskyddet. Så vi var ute en bra stund.

Idag är det desto bättre väder och vi ska bege oss ner till Ljunghusen och Peder. Kommer en rapport från detta äventyr lite senare idag. Så länge får ni hålla tillgodo med en bild på Mormor & XMorfar eftersom jag hoppas att jag kanske får se dem när jag ändå är i krokarna.

Snälla XMorfar

2 kommentarer:

  1. mormor Marie08 juni, 2010

    snälla rara Todd ta genast bort den bilden

    SvaraRadera
  2. Är du på bushumör Todd?

    SvaraRadera