måndag 28 juni 2010

Hejdå

Nu har delar av familjen åkt hem. Saknar dem jättemycket! Tycker inte om avsked. Men vi har fina minnen från resan som jag blir glad av. Det verkar inte som om jag är på väg hem ännu, mina föräldrar tutar på som vanligt och imorse handlade vi mat för hela veckan. Så det känns ju lovande! Jag stannar gärna ett tag till.

Snälla XFarmor lät mig låna hennes fina hatt på stranden.

Jag drar en vits som Farfar gillar.

Faster tycker visst också att jag är rolig.

I söta Faster A´s famn känner jag mig lugn och trygg.

Så här ledsen blev jag när vi sa hejdå. Tur att vi ses snart hemma i Sverige!

3 kommentarer:

  1. OM DU BLIR HELT GALEN AV ENSAMHET, RING MORMOR SÅ KOMMER JAG BUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    men har inte moster A kommit???

    SvaraRadera
  2. Tant Johanna28 juni, 2010

    Hej Todd! vad härligt å se att du har det bra på din semester! Ville mest bara tacka för den fina födelsedagshälsningen i mitt bildspel, "Hurra-Hurra"-låten är min nya favorit. Hälsa till din fina mamma & pappa också, kanske kan du också säga till faster C att jag ble gla för hennes hälsning me!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Ojojoj Todd, man ser verkligen att du trivs utomlands! som fisken i vattnet...

    SvaraRadera