tisdag 15 februari 2011

Catching up with an old friend

Goddagens! Det var länge sedan jag hade kontakt med min gudfar så efter fikan idag ringde jag upp honom på Skypen för att kolla läget. Claes bor numera i Hong Kong och det är väldigt väldigt långt härifrån, har jag förstått. Jag gav honom lite input på de strategier han satt och arbetade med men mest var det bara kul att se honom. Saknar honom ibland. Jag har varit hemma med min pappa idag. Bara tagit det lugnt. Lekt i trädgården, ätit blodkorv för första gången(det var gott!!), tagit lång siesta och varit i affären och handlat lite. En lugn och skön dag med andra ord.

2 kommentarer:

  1. Hej todd !Har börjat läsa din blogg. den är värkligen skit bra helt underbar & kul!!
    kanske du kan läsa min?
    ggabriellannysten.blogg.se

    du värkar va en rolig ung man i dina bästa år hahaha.

    SvaraRadera
  2. tack igen för hjälpen todd, hade inte klarat det utan dig.
    MVH
    Gudfar

    SvaraRadera