torsdag 3 februari 2011

Pussas med tänderna

Kan ni också känna så ibland att man inte orkar umgås med någon utan bara vill vara ifred och göra ingenting? Precis så kände jag igår när jag blev hämtad på dagis. Jag ville bara hem och leka med mina leksaker i mitt fina rum. Men så tyckte mina föräldrar att vi tvunget skulle hitta på något tillsammans och det bar av mot Gessie och min flickvän Isabelle. Jag älskar ju att umgås med henne men det har varit lite trassel på sistone. Hon är ganska framåt och jag vill gärna ta det lite lugnare. Att hon är tjej och några veckor äldre än mig märks om man säger så. Idag ville hon pussa mig, rejält. Eller egentligen vet jag inte vad hon höll på med, hon ville liksom slicka mig i ansiktet kan man säga och det var precis sådär äckligt som det låter. Sen verkade hon glömma att hon faktiskt har massa tänder i munnen för hon rev mig ordentligt. Jag som var på dåligt humör redan innan blev ju inte på bättre humör av denna attack. Men jag fattar ju att det bara var av kärlek...

Har Isabelle märkt mig?

På vägen hem stannade vi på Prinsar & Prinsessor och köpte lite nya fina saker till mitt rum.
Mest glad blev jag för spegeln. Wow vad snygg jag är?! Och vad många tänder jag har. Har liksom inte kollat mig SÅ noga och länge i spegeln förut.

Wow....!

Mitt rum börjar likna den cirkus jag eftersträvar!

1 kommentar:

  1. Hej Todd! Eddie heter jag! Jag fyller 3 år i Maj o har insett hur otroligft mysigt det är att pussas med tjejer! DU får visa dem hur man gör!!
    Jag har 2 bröder, en storebror som är 4 år o en tvillingbror (som nu har börjat försöka pussa tjejerna han me..)
    Brorsorna är bra att ha för att BITA på men tjejer ska man bara PUSSA o KRAMA. Idag har jag magsjuka så vi är hemma från dagis och jag har roat mig med att sätta några fina tandavtryck i armen på brorsan!

    Har inte din tjej några syskon att sätta tänderna i istället?

    Min mamma gillar att läsa din blogg, det var morbror Christian som tipsade henne!
    Jag o mina bröder är modeller för deras butik, SMÅFRÖN.se.

    Tyvärr lämnade morbror o moster mig här när de åkte hem till Skåne sist så jag vet inte hur mycket de egentligen älskar mig.. Det kanske bara är prat.. Eller oxå glömde de att jag inte var med..Jag ritar teckningar på oss tillsammans o hoppas att de kommer tillbaka snart!

    Jag är faktiskt riktigt bra på att hitta på bus och kan gärna lära ut lite om du vill!

    Min morbror i Skåne pratar så himla konstigt och storebror säger att det är engelska han pratar.. det kanske är det du lär dig.. Om du vill kan jag lära dig att prata riktig norrländska ist!

    Oj vad mycket jag skriver! Du ser, jag är nog eg född till att blogga jag me!

    Kram Eddie

    SvaraRadera