fredag 11 februari 2011

Friday

Det har varit en mysig dag! Har inte känt mig särskilt sjuk faktiskt. Mamma började med att bädda ner mig med massa gosedjur, film, majskrokar, äpplejuice och böcker. Soooo boring! Men sen fattade hon och då kom hon på den geniala idén att bygga koja. Min första koja! Alla borde göra en koja då och då, man stänger liksom av allt annat under en stund och bara ÄR. Jag ska aldrig sluta göra kojor, det tror jag att man mår bra av. När jag gick ut ur kojan satt mamma kvar, hon verkade trivas jättebra där inne men jag har tyvärr aldrig sett henne göra kojor med sina kompisar.

Ser kanske inte så märkvärdigt ut utifrån.

Men OJ vad mysigt det var att sitta där inne.

Gos med Birger!

Nu är Farmor här och tittar på Lets Dance med oss. Det är väldigt mysigt. Jag hoppas att hon är här när jag vaknar också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar