måndag 14 februari 2011

KÄRLEK


Isabelle, jag älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Hej igen!! Ja jag har så grymt mycket bus i mig att mamma inte vet vad hon ska göra av mig ibland så jag delar gärna med mig!
    Jo min ena brorsa är lika gammal, eller rättare sagt 1 tim, 15 min äldre än mig, vilket han gärna påpekar... kanske därför han än mycket tråkigare (lugnare) osv.. han är gammal redan??

    Min mamma ska ju åka tåg ner till ditt land men det är Mille som ska följa med, hörde mamma säga att det skulle va helt omöjligt att ha mig med på ett tåg så länge.. undrar varför!

    Jag får inte heller göra osm jag vill! Dumt va! jag blir riktigt riktigt arg o är vi någonsatns o handlar brukar kjag kasta mig på golvet o skrika allt jag kan, då borde ju mamma o pappa ge med sig eller hur?? men icke.. Jag brukar inte vara arg så länge iaf! Min storebror Max brukar vara arg väldigt länge o det måste va superjobbigt. brukar du vara arg hela dagen?

    Ha en bra o busig vecka!
    Hoppas du får många goa pussar av Isabelle idag!

    Kram Eddie

    SvaraRadera
  2. Vilket hjärta Todd!!!

    All kärlek i världen till dig!

    Puss

    Din Isabelle

    SvaraRadera