onsdag 23 februari 2011

Skynda fynda...

Nu tipsar jag fastän jag bara tycker att det är löjligt. Men eftersom min tjej Isabelle älskar shopping och fick en förhandstitt så kan jag ju dela med mig om det är någon av hennes väninnor som läser detta. Faster C har nämligen lämnat ett stort gäng kläder till min Mormors Loppis, Lilla Station som ni hittar här. Kanske kan vara något för någon av er?

Armani..., favorit hos Isabelle. Som tur är för stor, jag är nämligen inte jätteförtjust i den även om en skönhet som hon klär i allt.

Ett par varma gosiga Sorel med extra lårvärmare känns (tyvärr) som det kommer komma till användning ett tag till...

Dessa Gucci ville Isabelle jättegärna ha men när man inte har kunnat gå så länge så är det liksom som att börja om från början i dessa. Dessutom är det svårt att leka på dagis men om hon jättegärna vill så kanske jag ger dem till henne i sommarpresent...


De här glitterbyxorna från Ida Sjöstedt slog hon till på iallafall. Något att växa i. Hon använder dem som halsduk/sjal så länge, ni ska se som hon glittar när vi leker på lekplatsen! That´s my girl!

1 kommentar:

  1. Snygga saker alltså!! Jag vill ha jackan...Trevlig helg!! KRAM

    SvaraRadera