tisdag 8 februari 2011

Piano

God morgon god morgon! Ja livet rullar på här, det verkar oändligt. Varje dag är jag med om nya saker, besöker nya platser och träffar nya människor. Det är mycket att lära sig här på jorden, mycket att hålla ordning på. Först trodde jag att alla människor lever i stort sett likadant, det är dagis, jobb, middagar, aktiviteter, kompisar, sömn... Men om man kommer lite närmre så märker man att alla människor är olika, alla har sina egenskaper, intressen och sin historia. Väldigt spännande. Man kan lära sig något av alla. Som igår när jag hälsade på hos Bob & Ulla (pappas Gudfar), då visade det sig att Bob är väldigt musikalisk. Han lärde mig spela piano, något jag aldrig testat förr.


Det är roligt att vara med om allt det här nya hela tiden men det gör också att jag har mycket att sortera i huvudet och det får mig att sova dåligt om nätterna. Jag drömmer, skriker, sparkar och slår. Det är väldigt frustrerande på nåt vis.

Jag har även förstått att det finns människor som inte är lika lyckligt lottade som jag. Till er skickar jag en varm kram från mig och Birger och hoppas att det värmer lite.


En kram från oss!

Nu ska jag börja dagen och se vad för spännande som väntar.

2 kommentarer:

  1. Hej! Äntligen ett nytt inlägg, jag går in flera ggr om dagen i hopp om att du hunnit skriva ngt nytt!! Jag förstår verkligen att du inte har tid att skriva så mkt som jag och många med mig skulle önska, men jag går ofta in på bloggen för att testa om du skrivit ngt!! Det berättade jag för din mormor som var och hälsade på mig i går!! Såååå gulligt av dig och Birger och skicka en kram till de som inte har det så bra, tyvärr tror jag att många glömmer bort dem som inte har det så bra!!! STOR kram till dig och din mamma, hoppas få se er en dag, kanske på lilla station!! Lisa S

    SvaraRadera
  2. Faster Andrea09 februari, 2011

    Saknar dig, fina Toddis! Hoppas att du snart kommer upp och besöker dina fastrar - vi har mycket att lära dig om storstan. Puss och kram

    SvaraRadera