tisdag 31 maj 2011

Bye bye ?


Kan inte sätta fingret på vad men det var nåt särskilt med dagis idag. Pappa lämnade mig och betedde sig som om det var sista gången vi gick dit, pratade lite extra med alla fröknar och önskade mig en riktigt bra dag. När mamma sen kom och hämtade mig hade hon med paket till dagis och kramade (!) mina fröknar. Antingen har de blivit knäppa eller också ska jag inte gå på dagis mer. Men det måste jag ju, vad ska jag annars hitta på om dagarna?! Eller ska vi flytta? Till Småstaden? ;)

Can not put my finger on what but it was something special with the kindergarten today. My dad left me and behaved as if it was the last time wewent there, talked a little with all my teachers, and wished me a really good day. When my mother then came and picked me up, she had a gift to kindergarten and hugged (!) my teachers. Either they have become crazy, or should I not go to kindergarten more. But I must, what should I otherwise find in the daytime! Or are we going to move?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar