tisdag 31 maj 2011

Höns

Min gode vän Liv är på besök hos sina morföräldrar som bor alldeles precis vid mig. Hon visade mig hönsen i deras trädgård, wow... Jag har aldrig träffat höns på riktigt! De var fina och jag ville väldigt gärna klappa men det fick jag inte.


Liv är ju som bekant lite yngre än mig, ett halvår ungefär. Det är så sällan jag är äldst så jag var tvungen att markera lite. Först tog jag hennes häst och sedan hennes ko. Efter det försökte jag ge mig på nappen men då sa mamma stopp och belägg. Tusan, när man väl är den lite större så får man inte lov att testa hur det är?!

Jag tycker jättemycket om Liv, det är ju inte det. Men ni måste väl förstå lite ändå....


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det är lugnt Todd, vi förstår precis. Idag har Liv varit med o släppt ut hönorna i det fria, så nu går de här ute och spatserar. Du skulle varit här! Men vi kanske ses imorgon? Eller iallafall snart! Kram!

    SvaraRadera