söndag 15 maj 2011

Casper på besök

Nu får ni passa på att läsa mina inlägg fort med tanke på att de lever ett eget liv och kan försvinna när som helst. För att kortfattat berätta det senaste så har jag drabbats av nattskräck på sistone. Jag skyller allt på Makka Pakka som ibland tvingar mig att tvätta stenar mitt i natten. Ganska så läskigt som ni hör. För att bota detta så har jag slutat titta på TV på kvällen, ett tips jag gärna delar med mig av till er som ev. lider av samma.

Igår var min kompis Casper här och hjälpte mig att klippa gräsmattan. Jag insåg att det skulle ta tid att hinna göra det själv så jag frågade om han kunde tänka sig att hjälpa till mot lite saft och kaka och det gjorde han gärna.


Casper tog med sina föräldrar Patrick & Emma.

1 kommentar:

  1. Casper klipper gräset VARJE dag nu sedan han hjälpte Todd..Vår parkett har aldrig varit finare och kortare!! Tack Todd!! ;-)

    SvaraRadera