söndag 1 maj 2011

Mitt möte med Apan

Ja och då menar jag inte mitt möte med XX. Utan med en riktigt APA. Det var nog det läskigaste och roligaste jag någonsin upplevt på samma gång. Ni vet när det pirrar så mycket i magen att man inte kan låta bli att skratta? En ganska mysig upplevelse fast ändå inte.

Apan har nog levt ett härdat liv. Ena ögat var borta och inga tänder hade han kvar. Men fullt levande och pigg för sin ålder.

Började kittla i hela kroppen bara jag kom nära Apan.

Ahhhhh vad det killade i magen!!

Inför min kompis Vilja var jag ju tvungen att visa mig lite tuff och intog karatepositionen.

Rätt som det var ville Apan kramas. Hm... skulle jag våga det?

Jag tog mod till mig att pussade Apan inför Vilja som spänt vittne.

Jag gjorde det! Waaaaaooooiiooohhhh!!

6 kommentarer:

  1. Din söte lille charmör!! Du är ju helt underbar! Kram

    SvaraRadera
  2. Men gudars vad gulligt! Liv vet precis hur det där känns, även om hon inte har träffat just en apa. Däremot kan hon härma en apa, coolt va? Förresten kommer vi på besök om en månad, SNÄLLA, kan vi inte ses då!?

    SvaraRadera
  3. Jäkla gullunge!!!! MISS YOU!

    SvaraRadera
  4. Hur söt är du egentligen!! Längtar till sommaren när vi ska ses MASSOR. Pussen från Gudis

    SvaraRadera
  5. så söt du är!

    SvaraRadera
  6. Todd, du är underbart söt! Gillar din blogg!

    SvaraRadera