lördag 7 maj 2011

KAP

Min pappa har fått, låt oss säga kanske VÄRLDENS finaste present av min Farmor. Jag är så avundsjuk! Han har packat upp den och sitter och leker med den på golvet i vårt vardagsrum. Vid varje moment han gör, som när han lyfter eller vrider handtaget, så gör han en ljudeffekt till. Och så andas han lite snabbare, han flämtar liksom till för varje liten sak. Jag har sällan sett honom så exalterad.

Detta är en leksak som jag absolut inte får leka med. Jag får inte ens komma i närheten av den. Just nu står jag i sängen och tittar ut genom dörrspringan från mitt rum. Pappa skruvar, testar, gör ljudeffekter och verkar lika förtjust i den här grejen som jag är i traktorer.

Det är svårt att veta exakt vad han ska ha den till men han säger att det är ett kap. Eller om det är en kap? Jag vet inte? Men glad är han iallafall, så in i bomben.

1 kommentar:

  1. mormor Marie08 maj, 2011

    farmor lilla, du skämmer bort dina pojkar,
    Todd kan du hälsa henne det...???::))

    SvaraRadera