fredag 20 maj 2011

PEUTEREY

Moncler i all ära men nu har jag fått ett jacka som ändå är vassare! Mina moderiktiga Farföräldrar förser mig med det senaste modet från Italien och då blir det liksom inte fel. I samma sekund som jag fick på mig den här jackan från Peuterey kände jag att jag aldrig vill ta av den! Känner ni inte till märket sedan tidigare så lägg det på minnet...

Moncler è buona, ma ora ho una giacca che è ancora meglio! I miei nonni mi fornisce l'ultima moda italiana ed è sempre la migliore. Questa giacca bella che ho amato fin dal primo momento. Aggiungi Peuterey sul bastone....


5 kommentarer:

  1. FaFa och Ita20 maj, 2011

    Hej Todd!!!
    Nu är detta vidarbefordrat till Peutereys huvudkontor i Lucca så nu blir du nog sponsrad varje säsong ;-) Bra att du skrev också på italienska så dom fattar vilken cool kille du är!!

    Puss puss

    SvaraRadera
  2. Mycket snygg jacka på snygg kille!! Kram Tintin

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin jacka Todd!!

    SvaraRadera
  4. Verkligen snygg!! Kände inte till märket innan men har titta på hemsidan och gillar märket. Finns det i Sverige? Hälsningar Fia

    SvaraRadera
  5. Faster A24 maj, 2011

    En sån snygging! Faster Andrea saknar dig!

    SvaraRadera