lördag 7 maj 2011

Isabelle och Vilja träffas för första gången

Häromdagen var jag på middag med min tjej Isabelle hos min kompis Vilja. Isabelle har ju undrat lite vem tusan Vilja är och om vi verkligen bara är kompisar och även om jag har försäkrat henne om att det bara är vänskap så har hon varit småtjurig för det där. Ah, tjejer alltså.... Så jag tyckte det var lika bra att sammanstråla de små liven och det gick riktigt bra!

På väg till middag hos Vilja. Något tryckt stämning i kärran. Jag hade med russin för att mjuka upp stämningen men Isabelle var inte helt lättflörtad...

Väl framme gjorde vi oss hemmastadda, intog olika positioner på ägorna...

Isabelle höll sig nära sin pappa men snart var hon varm i kläderna...

Pippi kan vara en riktig icebreaker! Vilja lånade villigt ut alla sina fina leksaker till Isabelle och saken var biff. Det är två goa tjejer det där!

Det fanns t.o.m tid för lite quality time lovers emellan.

Men inte länge för snart skulle Pippi bäddas ner i vagnen och det går ju liksom före allt annat.

Vilja hade även sina kompisar Smilla...

...och Max på besök som också har en blogg som ni kan läsa HÄR.

Pappa och jag hjälpte till med maten. Pappa på sitt sätt och jag på mitt...

Smilla lagade pannkakor och Isabelle sorterade lådor.

Johan, som jag tror jobbar med att grilla för det gör han ofta och han gör det väldigt bra, passade bananerna som var fyllda med choklad. Det ni - snacka om KAKA!

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig kväll!!

    SvaraRadera
  2. moster J14 maj, 2011

    uppdatera mer!!!! och söta foton på todd!!!!!

    SvaraRadera
  3. Det var jätte mysigt att ses!
    Kul att läsa er blogg också.

    /Smilla, Max, Annelie & Jocke

    SvaraRadera