söndag 1 maj 2011

MOSTER ALICE 25 ÅR!

Valborg är ju en riktig festdag! Först var det kalas hemma hos Moster A som fyllde 25 år. Jag tycker att hon ska öppna ett bageri eller café för hon gör de godaste bakverken ni kan föreställa er. Jag fick smaka på vad jag ville. Är det fest så är det!

Moster J lotsade mig bland bakverken och med skeden i högsta hugg tog jag för mig.

Söta söta lilla Linnea bara 5 veckor gammal sken som en sol hos Morbror Axel.

Det kom fler och fler människor hela tiden. Alla på riktigt partyhumör!

På kvällen gick vi en mysig kvällspromenad, jag tycker ju så mycket om att somna så i vagnen. Som tur var höll jag mig vaken för rätt som det var hamnade vi mitt i en stor folksamling. Massa människor och några bekanta hade samlats vid golfklubben där de stod och värmde sig vid en enorm eld. Jag hänger inte riktigt med på grejen men det var mysigt att uppleva.

Vilja var där med sina föräldrar.

Mormor & Morfar var också där!

Vilja hade de finaste skorna ever! Om man är tjej alltså. Minnetonkas för er som undrar.

Mysigt med Morfar.

3 kommentarer:

  1. mormor Marie01 maj, 2011

    sicken höjdar dag!!!!!!!!!
    Tack!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Vilja, vilket fint namn! Hälsa henne det Todd!

    SvaraRadera
  3. Tack för supergoda tårtor! Vad duktig du är, Alice. Fin bild på Axel och Linnea.

    SvaraRadera