lördag 7 maj 2011

Hoho!

Hej och hå här är jag! Veckan har varit fullproppad med saker, att sitta vid datorn har det inte varit tal om bara. Nu har jag en liten stund över, mamma och pappa fixar där ute och jag får äntligen vara ifred en liten stund. Annars måste de underhållas exakt hela tiden de där två... De måste lära sig att göra något på egen hand och förstå att även en liten måste få lite egentid emellanåt.

Axel & Vera har varit här idag. Axel = sömntuta. Han sov sig igenom nästa hela leken. När han vaknade så åt han, rapade och drog hem. Lite besviken men jaja, det kommer fler chanser. Vera däremot visade upp sig från sin bästa sida. Hon är ju som bekant Guds barn till pappa vad det nu betyder. De har iallafall ett särskilt band och jag har inga problem att låna ut honom bara jag får tillbaks min pappa sen.

Vilja tittade förbi och med sig hade hon glass. Snacka om pluspoäng! Hon får komma hit när hon vill.... Hon serverade även köttbullar och kaffe. Tur att det bara var på låtsas för jag tycker inte alls om kaffe. Men när vi leker så gör jag det. Då tar jag gärna påtår!

Pappa och Vera

Här stod jag och härmade en uggla för första gången i mitt liv och rätt som det var hade jag hamnat mitt i vattenspridaren.

Moster Alice var genast framme och hjälpte mig att byta till torra kläder. Men det är inte sista gången jag hamnar i den vill jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar