måndag 23 maj 2011

Min lilla oas i trädgården...


...börjar ta form. Pappa och hans kompis har skövlat i skogen men nu får vi nog snart låsa in sågen om det ska vara någon skog kvar. Det har nämligen visat sig att Pappa har en förkärlek till att såga.


Min snälla granne Matilda gav sin fina gunga till mig idag som hon själv en gång fått när hon var liten. Hon sa att hon är för stor för den nu, hur man nu någonsin kan bli för stor för att gunga?! Men tur för mig för den passar fint in i min trädgård och jag är väldigt glad för den. TACK SNÄLLA GRANNAR! Nu börjar jag snart gilla er nästan lika mycket som jag gillade våra grannar i stan och de är inte lätta att slå kan jag meddela...!


Här skymtar ni gungan i bakgrunden och sandlådan som jag använder flitigt. Huset ska så småningom få ny färg och är det inte för joxigt så hade jag velat vända huset lite mer åt höger så att allt liksom hör ihop.

1 kommentar:

  1. Ser super mysigt ut! Hoppas du inte har massa katter som kommer och lämnar obehag i sandlådan.. :P

    SvaraRadera