måndag 9 maj 2011

Lockarna borta....


Nu vet jag hur mycket ens hår faktiskt betyder!

I lugn och ro satt jag och drack min kvällsvälling i soffan igår. Intet ont anande...

Så inne i min film att jag inte förstod vad som pågick...

Vips så var min yviga, fina, lockiga kalufs...

...borta!

Glad ändå och resultat blev ju trots allt fint. Jag både ser ut och känner mig lite äldre. Lite mognare. Redo att axla 1,5 års rollen. Men det är klart att jag saknar mitt hår och hoppas att lockarna växer ut igen. Gör de det? Är det någon med lockigt hår som vet?

3 kommentarer:

  1. Oj vad fin du blev!! Väldigt lik din far blev du! :)

    SvaraRadera
  2. Mina lockar kom tillbaka och blev ännu mer lockiga! Det kändes bra på något sätt. Fast min storasyster vill bara bli av med sina lockar och få rakt hår, Jag fattar inte varför. Kram Cornelia

    SvaraRadera
  3. Fin fin Todd!!! En skönhet klär ju i allt! Kramis

    SvaraRadera