tisdag 17 maj 2011

Tisdagsbit

Hej vänner! Vad gör ni idag? Jag har bitit en kille på dagis. Jojomensan, men så stoppade han också in sitt finger i min mun. Lite får man skylla sig själv då tycker jag. Annat var det när jag blev biten i ryggen, det var inte jag som placerade ryggen i Eddies mun direkt utan han kom fram och bet mig. Vi barn gör så ibland, fastän vi inte får.

Allt det här med vad man får och inte får... Det finns så mycket regler. Utomhus får man sparka boll, inomhus får man bara rulla. Bitas får man nog aldrig göra egentligen, varken ute eller inne.

Igår åt jag fingerfärg igen. Inte godare än sist tyvärr. Och smaken sitter i - usch o blääää! Så det behöver ni inte testa. Men en fin teckning blev det. Jag ska visa er nångång!

Nu kommer snart FaFa. Ett av de få ord jag kan säga riktigt bra!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar