onsdag 31 augusti 2011

Att vara någons fru

Nu är finalisterna till Årets BloggMama uttagna och....iTodd är inte en av dem. För min del spelar det ingen som helst roll, jag hade ju ändå varit för liten för att gå på gala och dessutom är jag ju ingen mamma....men mamma är utom sig av förtvivlan. Eller ja, det är inget hon erkänner förstås. Hon skakar på axlarna och säger att det inte gör något, att det är inte är så viktigt för henne. Men jag och pappa fattar ju!! Men hon kommer över det och nu kan vi ju koncentrera oss på mitt 2-års kalas och mitt syskon i lugn och ro. Det tycker jag är bra!

Så nu hejar vi istället på den mysiga bloggen Att vara någons fru!

Bilden är hämtad från bloggen Att vara någons fru

5 kommentarer:

  1. Nej!! :) Nästa gång vinner Ni! Pussar och kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. VA!? Hur kunde ni inte bli nominerade? Vilken miss från Mama. Jag tycker ändå att itodd är bästa bloggen någonsin. Längtar efter er! Pussen & kramen

    SvaraRadera
  3. Ni två är mina favoritbloggar!! Todd, jag kommer ihåg att du efterlyste tips på utflykter. Jag kan tipsa dig om att på lördag är det stor familje el läs BARN dag på Vindåkra gård utanför Tygelsjö. Det kommer en programledare från TV, som jag inte kommmer ihåg namnet, korv m bröd plus franska pannkakor i caféet och ponnyridning!!! Där är jättemysigt, och hälsa mamma att deras latte är jättegod!! Om du vill kan du kolla på vindakra.se el om det heter vindakragard.se är lite osäker!! Kram Lisa S

    SvaraRadera
  4. Nämen det måste blivit fel!! Håller med om att itodd är det bästa bloggen och till mama säger jag "Big mistake" ;-) KRAM

    SvaraRadera