lördag 6 augusti 2011

Liv i luckan!

Nu är det kris i bygget. Isabelle är rosenrasande, ja även denna lilla ljuvliga sak kan bli det. Hon skypade mig tidigt imorse och frågade hur många flickvänner jag egentligen har. WHAT?! En svarade jag och det är ju DU! Men det är tydligen inte sant. Enligt en säker källa (?) dejtar jag numera även Vilja vilket känns helknasigt, hon är ju som en storasyster för mig! Det är inte sant med andra ord.

Isabella kräver svar!

Jag har ägnat hela morgonen åt att ta reda på vem som ligger bakom detta förtal. Och nu har jag kommit på det! FASTER C! Har ni läst hennes blogg?! Kolla här. (Eller inte!!) Herregud, hon om någon borde ju veta hur det är att bli uthängd i media för icke sanningsenlig fakta. Jag får nog ta en snack med henne och be henne ringa upp min tjej och förklara att hon fått allt om bakfoten.

Bild tagen ur sitt sammanhang!

Nu måste jag göra allt för att vinna Isabelles hjärta tillbaka..... Fortsättning följer....

1 kommentar: