söndag 14 augusti 2011

Never miss a chance to dance

Jag har lekt med Farmor i helgen och haft så fullt upp att jag inte hunnit fundera så mycket över vad mamma och pappa har hittat på. Men så fick jag först en hälsning från mamma och sen en från pappa. De verkar ha varit på någon form av dans i mörker. Är det sånt de håller på med när jag inte är med? Visst, jag älskar också att dansa och gör det gärna med mina polare men under lite mer ordnade former. Mina föräldrar verkar ha flippat ut fullständigt eller blir man så där när man blir stor? Men jag tror att det betyder att de har haft roligt och det är ju bra för det har jag med!

Här anar vi mamma... Men varför dansar de i köket?!

Och här nånstans är pappa...

2 kommentarer:

  1. HAHA Todd!! Du måste ha dom mest galna MEN härligaste föräldrar som finns!! Lyllo dig;-) Får nog se till att våra föräldrar träffar dina lite mer....Puss och kram från Axel och Vera!!

    SvaraRadera
  2. HAHA Todd!! Du måste ha dom mest galna MEN härligaste föräldrarna som finns!! Lyllo dig;-) Får allt till att våra föräldrar träffar dina lite mer....Puss och kram Axel och Vera

    SvaraRadera